söndag 9 mars 2008

The man behind the mask...

Junio® var och spelade cup igår. Segrar i alla matcher gav finalplats om cupseger. Juniors lag förlorade i finalen med ynka 1-2. Detta trots att skottstatistiken var förkrossande 5-33 till Juniors lag. Dom fick i alla fall en medalj när det hela var över...
När ceremonin närmade sig sitt slut såg jag att något inte stod rätt till med Junior. Då zoomade jag in och såg att detta tydligen var en mycket svidande förlust...
Stackars Junior, han verkligen storgrät bakom gallret och blev tröstad av en lagkamrat..

Väl hemkommen och under Melodifestivalen...

...till sist somna under bordet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God middag Mr Manager. Jag har väntat på att höra från dig.

Jag ska förklara mitt ologiska och ganska omdömeslösa val att ha Isberg som länk. Det är för att genom att ha honom där hoppas att folk klickar på honom för att han tillslut ska få krafter att starta upp sin blogg igen. Smart ey?

Sedan är även tanken att Din blogg ska upp där och några andra, men det är först när jag fått igång den blogg jag ska använda på riktigt. Men jag har inte kommit dit än, så jag orkade inte lägga upp länkar för att sedan göra om det. Men det verkar som om jag får vara på denna blogg ett tag, så nu tar jag o lägger in Din :P

Hur var festen förresten, den festen då vi mötte varandra ?

Anonym sa...

Junior - min och Fannys favorit! Han borde få lägga straff innan matcherna oftare så att man får se nåt gulligt på isen nån gång då och då!