torsdag 27 mars 2008

Alla bara gnäller...

När jag som vanligt kör runt ett varv bland mina s.k blogg-kompisar, sätter jag fikat i vrångstrupen då jag tvingas läsa följande:
"Har egentligen inget att skriva om idag, men till skillnad från Mr Manager som bara producerar när han själv behagar så känner jag en plikt inte minst i egenskap av mentor att ändå försöka leverera med dagligt intervall.Så Tony, se upp. Pennan kan vässas ännu vassare om det inte börjar L-E-V-E-R-E-R-A-S!"..
Ursäkta, men vem är den här mannen att hoppa på mig??

Å Jeppe med sitt tjat om att det är för mörkt - vilket nu utseendemässigt är korrigerat, såvida han inte syftar till innehållet i mina texter. Men å andra sidan kan det inte vara det, eftersom Cap säger att jag aldrig skriver någonting...

P-Jay gnäller över alla modebloggare. (fast det gör han rätt i, för det suger verkligen) Tur att jag inte "modebloggar" för det hade sett ut...

Mackemaxter gnäller över det mesta...

Å till sist Isberg......Minns någon honom ?

Men jag skall bättra mig. Jag kommer inom kort att återkomma med tyngre artilleri i detta verbala ordkrig som är under uppsegling...

...var så säkra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer tillbaka. Frågan är bara när....