tisdag 11 mars 2008

Gästbloggare Isberg

Jag har skrivit mail, jag har frågat. Jag har bönat och jag har bett. Allt med den enkla frågan om inte Isberg (som jag gjort så mycket för) inte kan hedra min blogg med ett guest-apperiance.
Tror Ni han svarat ? Nej. Vid ett tillfälle sa han att han "funderade på ett inlägg". Jag kan meddela att han fortfarande inte tänkt klart. Jag tror inte Isberg har tid - för han är kär. Men vi som är lite äldre har sett andra sportsliga storheter såsom Ingemar Stenmark och Björn Borg slutat leverera. Och då var svenska folket fullständigt överens...

...Det var tjejens fel!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, jag minns. Och det vore ju faktiskt otroligt roligt om det var så nära igen. Men det är det inte, jag åker inte förens i slutet av april, tyvärr. jag åker däremot till Björnrike om två veckor. Fast det räknas kanske inte som nära..haha!