söndag 6 januari 2008

Isberg - Större än man kan tro !

Idag när jag kom hem efter matchen så kom frågan direkt. "Villka vann?" Det var Junio® som frågade. Omedelbart efter det att jag berättade att vi vann med 9-1 så kom ytterligare en fråga.
"Gjorde Isberg mål ?" Isberg kan alltså benämna sig idol.. Jag fick även höra att Isberg blivit med flickvän. Den stackaren lyckades vi få ner till sekreteriatet och dela ut priset till matchens lirare. Fast jag är lite sur på Isberg. Om han skall skaffa flickvän vill jag veta det, och godkänna det. Alla vet hur sportsliga framgångar hänger ihop med beslutsam avhållsamhet. Vi har inte snackat igenom detta. Jag fick också se Man The Mics prototyp till deras nya CD, och jag kan direkt säga att Kempe ser coolare ut än Manne. Men om jag skall återgå till dagens match så är jag VÄLDIGT nöjd med Isberg (igen).
Nr 16 nämndes i stort sett varenda gång domaren var framme för att rapportera mål och assist.

...sen satte han en straff också !

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är det här som är så jobbigt när man är kändis. Man utsetts hela tiden för maassa olika rykten som är uppdiktade på väldigt lösa grunder. Men som den offentliga person jag är måste jag väl lära mig att acceptera detta.

Men fan va jag levererar !