fredag 4 januari 2008

Bloggar man så levererar man !!


Igår spelade Favvolaget med Isberg, Maxter och Jeppe en träningsmatch inför seriestarten. Alla mina bloggpolare kom till start utom Maxter tyvärr. Men det var å andra sidan skönt att ha någon att snacka med i pauserna då han satt på läktaren. Jag kan också nämna att JUNIO® hade tagit med sig en snöspade, som han hotade att använda att bygga grottor med i snöhögen utanför, om matchen blev för tråkig. Resultatet, 2-7, präglade i mitt tycke INTE matchbilden. 2-4 eller 3-4 hade i mitt tycke varit ett rättvisare resultat. (Junior lämnade trots allt inte hallen) Vi gjorde två mål. (vi å vi? jag menar De!) Dessa gjordes av bloggare. Så rent statistiskt vill jag påstå att om alla i laget bloggade så skulle vi vunnit med 22-7. (Synd att inte fler i laget bloggar). Skall jag sen värdera individuella insatser så måste jag nämna Isberg, KUNG ISBERG. Mest för att han är så ful när han spelar. Se bilden ovan. Men utseendet är oviktigt, det är insidan som räknas.

Så alla tjejer som eventuellt hamnar på denna sida då ni Googlar på Isberg kan jag bara säga...

...Han är ett mycket bra val !

1 kommentar:

Anonym sa...

Kung Isberg är på Spybar ikväll!!