måndag 21 januari 2008

#77 Filip Jehrlander

...Jag höll nästan på att glömma bort att jag lovade att blogga om Fille.(det är nog därför jag har svårt att sova, det dåliga samvetet gnager i det undermedvetna) Filip är föreningens "comming man" (ja, jag vet vad ni tänker)Men jag talar nu om det rent idrottsliga. Jag har aldrig träffat en människa som kan bli så stor (fet) på två veckors ledighet. Nästan ett kilo upp per dag, det är bra jobbat. Igår hade AJ match, och då passade jag givetvis på att säga hej i omklädningsrummet (och ta en chockomilk). Då fick jag låna Filles mugg. DEN VAR INTE FRÄSCH. Jag stod nog och försökte diska den ren i minst 5 minuter utan att lyckas.. Så sammanfattar vi Fille:
-Han missköter sin kropp
-Han har en äcklig kaffemugg

...fast på AJ matchen var han j***gt bra

1 kommentar:

Anonym sa...

Först och främst dementerar jag uppgifterna då skadan var 6 veckor, men jag måste erkänna att beskrivningen var väldigt kort och grundlig ;)