tisdag 29 januari 2008

En lektion i bitterhet III

Idag på matchen hände det en olycka. Rock-Tompa (Nedan kallad R-T) fick en puck i ansiktet. Med ett ordentligt sår i ögonlocket och ett igenmurat öga blev det ambulans till KS. Väl där så häpnade både jag och R-T över hur mycket snygga tjejer det var som jobbade på akuten. (Det tog jag som ett friskhetstecken från R-T som mer och mer kom att likna Rocky Balboa) Nu till saken... R-T sitter svagt framåtlutad med en stor blodig ispåse över ansiket. Då kommer den snyggaste sköteskan fram och frågar:
-"Jag har satt upp dig på öron, näsa, hals !"
-"Ja, ha" svarar en smått omtumlad R-T
-"Men vad tror du, skall jag ta kirurgen istället, det går fortare", säger snyggingen till R-T
- R-T såg ut som ett frågetecken...

...hon tyckte nog att R-T såg ut som en läkare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Doktor Tommy!

Anonym sa...

hahah nog måste man inte ansa lite hår då:P

tänkte bara förklara mig själv som vinnare och därför är de Comeback på pjay.blogg.se