tisdag 19 februari 2008

Helt borta i två dygn...

Mina spelare beskriver ofta de festligheter de bevistar och deltar i. Nu är det min tur. Mr Manager var i lördags kväll inbjuden på pokerkväll hemma hos en god vän. Det slutade med en dimmig taxiresa hem kl 05.00 på natten. 500:- rikare då man iskallt kammade hem sista omgången. Nästa eftermiddag upptäcker jag att min mobil är borta. Jag har alltså lyckats med bedriften att festa bort min mobil. Ringer hem till den gode vännen för att be honom leta, men dock utan framgång.. Å på den vägen är det. I söndags skulle jag också klippa håret på Junio®. Jag brukar göra det till hans belåtenhet. Men denna gång slutade det med att stackarn grät sig till sömns och inte ville gå till skolan på måndagen. Junio® beviljades att skolka på måndag FM för att snabbt som attan uppsöka en drop-in. Det gick väl och junio® är nöjd med sin nya frilla.
Eller för att citera tjejen som klippte honom...

...din pappa är INTE bra på det här!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han är för gammal för att låta dig klippa. Släpp sargen! Det ska vara trendigt nu!

Anonym sa...

Låt han inte gå till jeppes frisör bara. man vet ju inte vad hans tunnhårighet beror på!!

Anonym sa...

Inlägget får mig att tänka på Arne Hegerfors:

"_Sören är fri! man borde kanske kalla honom frisören"