onsdag 28 januari 2009

Lite bitterhet är aldrig fel...

Har precis ögnat igenom nyhetsrubrikerna.
Har man inte rätt att bli lite bitter?

1. Satt inlåst med blöja
Nu har tydligen någon stackars människa suttit inlåst iförd blöja. Artiklarna skvallrar om någon som kastar sina exkrementer och spottar på vårdarna.
Inlåst med blöja - Är det så konstigt ??

2. Laila Bagge bryter ihop i TV
Någon deltagare i deras TV-progam "Made in Sweden" har tackat för sig. Stackars, stackars Laila Bagge! Har du missat att i räntekrisens Sverige får vissa gå från hus, hem och jobb. Men jag kan trösta dig med att det finns ca 1.500.000 ungdomar som vill ha platsen.
Nej, Laila - spar ditt "bryt" till nått vettigare..

3. Dom avvisade Araberna
En jävla artikel till och jag avvisar mig själv himlen...

4. Han får inte heta "Hallå"
Någon stolle vill döpa om sig till "Hallå".
...men Hallå - säger jag !

5. Detta tar jag med mig till en öde ö
Tänk att få veta vad Sofi Fahrman tar med sig till en öde ö. Kan inte du heller bärga dig av nyfikenhet? Surfa in på Aftonbladet.se

...Är det så konstigt att depressionssjukdomarna ökar ?

Inga kommentarer: