lördag 8 november 2008

Undrar om det kommer vända nånn gång

I mitt liv så går det 1 st positivt samtal på 10.000 st. Då utlämnar jag mina privata och mina jobbsamtal. Jag pratar om mitt gratisarbete, som alla andra tydligen kan göra bättre, men ingen annan vill göra. Idag har det varit relativt lugnt. Jag har bara haft ett samtal med synpunkter på vår leverantörs sortiment hos en viss butik (som om jag jobbade där). Ett antal om dagens coachning (som om jag vore tränare). Det märkligaste av allt är att 99,9% av alla tråkiga samtal kommer från människor som inte ens spelar...

...Kanske är dax för en strejk?

1 kommentar:

"Bakom Kappan" sa...

Detta innebär alltså att om jag, som spelare ringer dig angående ett tråkigt samtal.

Då får du ta emot 999 till tråkiga samtal från ickespelare!

Anställ en sekreterare!