fredag 14 november 2008

Skitdag II

Jag är engagerad i ett Hockeylag! Många av mina vänner undrar varför. Jag har alltid svarat med att jag tycker det är kul. Men idag är det verkligen inte kul. Jag är så j-a sur och irriterad. Jag skall sammanfatta kvällen. Sega, otaggade, inget hjärta, ingen vilja, ingen aggression (bara frustration), dåligt spel, individuella misstag, svåra passar, inga passar, dåliga skott, taffligt och oinspirerat. Å Jeppe spelade inte. Han hade typ en sticka i fingret. En kille hos motståndarna fick hela fingret spräckt av en puck. Han behövde i alla fall åka och sy.

Imorgon kan alla som vill se hockey av bättre klass.
Junio® lirar match i hallen kl 12.00.

...det kommer vara bättre !

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, lät inte kul det där!
Men det där var i fredags, nästa match får du piska de ordentligt, så det blir fart under grillerna! *ler*