måndag 14 juli 2008

Lite bitterhet mellan molnen..

Växlande molnlighet råder idag. Så fort jag går in, kommer solen fram, och så fort jag går ut så går den i moln. Har precis surfat igenom den svenska webb-pressen och kan bara konstarera följande. Vidare var det längesen jag spydde min bitterhet. Allt här i kronologisk hat-ordning.

1. Dåliga filmrippar på nätet. Att folk bara orkar lägga ut så mycket skit av dålig kvalitet?
Hur j-a svårt är det att rippa en film med 100% kvalitet? Detta gäller också mp3:or.
Snälla alla, sluta rippa mp3:or under 256 kbit/s.

2. Dåliga Bloggare. Å då menar jag mest Jeppe å Cap, uppdatera.nu

3. Viktoriadagen
Kan inte våra skattepengar och licenspengar användas till något vettigare?

2. Afronbladet.se
Villka nyheter det är idag..
-Pitt och Julie talade under hela förlossningen. (hmm intressant, eller?)
-Ninjamannen tillbaka på Öland, frågade efter vägen till kungafamiljen. (Det verkar vara en välplanerad kille. Vidare tror jag Säpo gör sitt jobb)
-6 övningar för platt mage (Ät som en höna, skit som en elefant kanske)
-Vädret, och den ständiga rubriken Snart kommer värmen. (som dessutom aldrig stämmer)

1. Tennis veckan i Båstad.
Hur i h-e kan man haussa upp denna händelse till de proportioner den får?
För det första. Vem bryr sig om tennis??
För det andra. Såg min favorit Ebba Von Sydow i en morronsoffa häromdagen. Hon tycker det är "Sååååååå kul i Bååååstaaaa" för där kan alla "Partajja med aaaaallllaa" (...eller hur ?)

...Nu känns det bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tillbaka i gamal högform ser jag. Härligt. We have missed you big fella !

Mr Manager sa...

Tackar... Jag var orolig själv ett tag, att min snällhet skulle ta över...