lördag 12 juli 2008

5 saker du inte visste om Mr Manager (del 1 av 5)

Igår var vi inne hela familjen i stan. Vi tog en promenad genom Gamla Stan, upp genom City för att avslutningsvis äta middag på Village (Gamla Martini) vid Norrmalmstorg. Därefter tog vi en promenad genom Kungsan. Där hittade Mrs en affisch på Yngwie Malmsteen. (Vi som känner honom kallar honom kort å gott för Yngve) Givetvis skulle Mrs montera ner affischen för att ta hem.



Väl hemkomna var det då dax för uppmontering av bilden i mitt arbetsrum.



När jag var ung var jag en riktig rocker. Grym på gura och grym på sång.
Bandet jag lirade i delade replokal med Yngve...

...Det visste du inte om Mr Manager !

1 kommentar:

Anonym sa...

Kräver nästan bevis för detta faktum.

OM det stämmer är det ruggigt ballt.

Yngwie är kung, jag gillar hans senare intervjuer när han snackar nån slags svensk-amerikanska.