onsdag 4 mars 2009

2. Andra trafikanter

Det finns få saker som retar upp mig till den milda grad. Man undar ju hur en del överhuvudtaget har fått sitt körkort. Alla borde köra som jag. Dvs aldrig göra minsta misstag och köra tydligt, bestämt och alltid vara 100% säker i alla situationer. För så fort man har en sån idiot framför sig skall denne tutas på, och gärna "fingerkomminicera" - och det är rejält, så hon/han vet att hon lever...

...fram för psyktest i samband med körkortprovet, säger jag !

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Så du kör som jag alltså? Perfekt och med en ständig svada om andra bilister och frasen "Människor är fan dumma i huvudet!" som återkommer ungefär var femte minut? :)
Blinkers. Det tycker jag skulle finnas på ALLA bilar... verkar vara ett fasligt dyrt tillbehör hos somliga biltillverkare. På min bil ingick det blinkers både till höger och vänster! :D