tisdag 16 december 2008

Avdelningen dumma gåvor

Jag har haft en P-plats inne i City i ett års tid. För en tid sedan fick jag ett brev hem där jag tillfrågades om jag ville delta i en s.k kundnöjdhetsundersökning. Då jag inte var speciellt nöjd såg jag min chans att få spy min bittra galla. Anledningen till mitt missnöje kan nämnas att parkeringsplatsen var så j-a trång att man knappt kom ut eller in i bilen. Allt till ett kvadratmeterpris som mer liknar en lyxvåning på Östermalm. Sagt å gjort, jag svarade på frågorna. Sist i häftet stod det "att som tack för hjälpen, skickar vi en liten present". Presenten kom. Gissa vad det var? Jo, en endagars parkeringsbiljett i Stockholms City. Ursäkta, men vad skall jag med en sådan till...

...när jag redan hyr en P-Plats ???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha. Fy fan va roligt. Det där är min typ av humor

Anonym sa...

Nästan en gåva av samma dignitet som när Matte Ramberg vann pris som matchens lirare borta mot Bålsta.

Vad priset var?
Jo, ett presentkort på Inter sport - i Bålsta!

Anonym sa...

hahaha klockrent!