onsdag 1 oktober 2008

Jeppe är en looser

Det finns vissa människor som inte är ämnade att spela ishockey. Jeppe tillhör den kategorin.
I matchprotokollet förekom han inte alls i mål eller assistsammanhang. Jag (och säkert flera med mig) tycker att det är dax för dig att lägga rören på hyllan och fullt koncentrera dig på ditt jobb. För oavsett hur dålig lön du än har så kommer du tjäna mer på det jämfört med intäkterna som spelare. Som grädde på moset efter matchen igår så upptäckte Svenne att Jeppe glömt sin matlåda och en banan, varpå Svenne med ett elakt grin säger...

...Den tar jag, då har jag käk imorgon !

Betyg på Jeppes insats igår kväll:



4 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns nog en plats ledig som Mattris i Camelen till jeppe

Anonym sa...

Jag tar den! Sjukt mediokert igår. Usch.

"Bakom Kappan" sa...

Mmm färsbiff
mmm klyftpotatis.

Tack för maten

Anonym sa...

fitta