tisdag 14 april 2009

Snälla - Sluta förstör min bil !

Jag tvättar bilen en gång om året (vare sig det behövs eller inte). Söndagen viktes nu till detta. Under allt vägdamm, lera och annan skit döljer sig faktiskt en skinande blank svart metalic lack.
Jag upptäckte till min stora vrede, att på mina dörrar fanns det ca 20 märken där andra jävla idioter slagit upp sin bildörr mot min bil. Merparten av märkerna var mot bakdörrarna. Då jag ofta, av naturliga skäl, parkerar vid skolor och idrottsplatser där många barn finns, kan vi dra slutsatsen att det är just barn som gör detta. Så nu säger jag detta till alla jävla idiotföräldrar med barn i baksätet, som inte talar om att barnen skall vara försiktiga då de öppnar dörren...

...Kommer jag på dig någongång, kommer jag slå ihjäl dig !

Inga kommentarer: