torsdag 15 maj 2008

Flytta med mig till Cypern - eller nått

Igår fick man möta de bästa av världar. Skapligt vårväder och lite vårfeeling i kombination med hockey och ishall på kvällen. Jag har därför en idé. Cypern har inget hockeylag värt namnet. Jag säljer in mig som "Team Manager Cyprys National Icehockey Team". Alla som vill flyttar med mig dit. Tänk Er själva. Sol och bad hela dagarna. Fys och is på kvällarna. Givetvis är vi lediga på helgerna så vi kan njuta av barerna och representera i festvimmlet. Och eftersom det säkert inte finns en ishall - så bygger de en åt oss.

...kan det vara något?
Fast Isberg greppade inte om det var fotboll eller hockey vi skulle lira igår...!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet, Mr Manager, ibland får folk drömmar. Drömmar som verkligen inte går att släppa. Jag är skitsugen på att börja lira igen efter två års uppehåll och så kommer du med den briljanta idén att spela för Cypern.

Smått tårögd och lite skakis säger jag- JAG ÄR FET PÅ!

Anonym sa...

Hogge, det du missa är att du är lite fär tjock och lite för dålig för att ta en tröja. :P Isberg is fat on !

Även om jag inte fatta vilken sport det va så dominerade jag som vanligt. Jag är för jävla vass

Anonym sa...

Jag Hakar på,
För ett litet landslagsuppdrag för cypern släpper jag nog de flesta tankar på Plugg.

Anonym sa...

Hörde jag för Dålig?

HA!

Jag har så mycket gamla meriter att jag kan leva på dem. Precis som alla avdankade hockeyspelare gör. Ta prestberg, han är avdankad och rutten men ändå lever han på sina meriter att han skulle gjort mycket mål förut.

Ingen går på sådant..eller..ja, förutom leksand, då.

Anonym sa...

Det vore kul om man spred intresse för ishockey på Cypern,och om möjligheter finns att det byggs ishallar på Cypern och dra igång en cypriotisk ishockeyliga och att Cypern ansöker om att bli medlem i Internationella ishockeyförbundet.